مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:052022-11-22سياسي

فعالیت 65گروه در رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان کازرون 


65 گروه جهادی به استعداد 800 جهادگر در رزمایش جهادگران فاطمی 2 در مناطق محروم این شهرستان فعالیت می کنند.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: 65 گروه جهادی به استعداد 800 جهادگر در رزمایش جهادگران فاطمی 2 در مناطق محروم این شهرستان فعالیت می کنند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی 2بسیجیان جهادگر شهرستان کازرون که با حضور مسئولین و بسیجیان شهرستان کازرون در میدان صبحگاه ناحیه برگزار شد، گفت: به کوری چشم دشمنان انقلاب بسیج با روحیه و همت قوی تر در خدمت به کشور در 43سالگرد تاسیس بسیج محکم تر و استوارتر در راه حفظ ارزش های نظام و انقلاب ایستاده است.

به نقل از سپاه کازرون، توکل با گرامیداشت یادوخاطره شهدا خصوصا شهدای امنیت اخیر در کشورادامه داد: بسیج افتخار دارد در خدمت رسانی و امیدآفرینی تا پای جان برای خدمت به مردم نقش ایفاء کرده و حضور بسیج در کنار عزیزان فراجا در حفظ امنیت کشور نیز برای آرامش و امنیت کشور و مردم است و در این راه نیز جان هایی تقدیم به نظام و انقلاب کرده است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون به رسالت و مکتب بسیج اشاره و اضافه کرد: بسیج در راستای اعتلای فرهنگ رسالت خود با اخلاق و روحیه برای پیشبرد اهداف محوله در گام دوم انقلاب به ایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 65گروه در رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان کازرون 

فعالیت 65گروه در رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان کازرون